jueves, 30 de junio de 2011

Pau Vallvé



Pau Vallvé

(Barcelona 1981) Compositor, productor, músic i serieaddicte.

Vaig començar a tocar la bateria als 3 anys, a estudiar música als 6, a tocar en grups als 10, vaig fer el meu primer disc als 15, vaig començar a gravar-me i produïr-me els meus propis discs als 18, vaig començar a fer gires de concerts dels meus discs als 24, vaig engegar el meu propi estudi de gravació als 26 i el meu propi segell discogràfic als 28. Als 29 he tret el meu 12è disc. Excepte els vents i les cordes, toco tots els instruments en els meus discs i m’ho gravo i m’ho mesclo jo al meu estudi, bàsicament perquè surt més barat i no m'haig de barallar amb ningú. També em faig els dissenys, les webs, el management i la promoció de tot el que faig. (per falta de pasta, no per gust!)

Professionalment em dedico a composar bandes sonores per a cinema, sèries, publicitat i televisió i a produir discs d'altres grups. A banda de tot això he tingut molts projectes musicals personals. Apart de "Pau Vallvé", he tret dics sota el nom de "OAK", '"Estanislau Verdet" o '"u_mä" entre d'altres. Aquest últim projecte compartit amb Maria Coma, a qui també produeixo i faig de bateria en els concerts del seu projecte en solitari.

Vaig estudiar música dels 6 als 21 anys. Primer al Conservatori Superior de Música de Barcelona fent-hi percussió clàssica i solfeig i després estudiant música moderna-jazz en diverses escoles com l'Aula de Música Moderna del Conservatori del Liceu, El Passatge o MúsicaActiva estudiant-hi bateria, piano, cant, harmonia, composició, etc. Paral·lelament a aquests estudis de música vaig estudiar Belles Arts a la Universitat de Barcelona i ho vaig deixar a la meitat per passar a estudiar producció i postproducció d'àudio a MK3.

Després de molts anys treballant i fent discos a casa, compaginant-ho amb feines de professor de bateria i d'altres no tan rel·lacionades amb el món de la música, el 2008 vaig engegar el meu propi estudi de gravació en uns baixos del barri de Gràcia de Barcelona. Els Estudis MIAU.

Tot i que toco amb grups seriosament des del 1996 i des d'aleshores he anat fent concerts, és des del 2006 que estic fent concerts regularment. He fet dues gires amb Estanislau Verdet, una amb u_mä, una amb Maria Coma i ara una com a Pau Vallé.

Poc a poc he anat aprenent a fer i actualitzar webs pels meus projectes. Després de fer i refer mil vegades les meves webs també n'he acabat fent algunes per altra gent.

Per limitacions econòmiques em vaig veure obligat a aprendre a gestionar, a fer el management i la promoció de molts dels meus projectes. Actualment tan el web com el management els porto jo. (algun mànager interessat?)

El 2009, amb l'ajuda de Salvador Cufí, vaig muntar la meva pròpia discogràfica: Amniòtic Records. Un segell per editar els meus discs i alguns altres que trobi interessants i que hi puguin encaixar. De moment he editat els discs d'u_mä, de Maria Coma, l'últim d'Inspira i ara el meu nou disc "2010". Un segell molt petit i modest, una petita família.

El 2010 he rebut el premi Joan Treité a la millor producció de l'any pel disc "Linòleum" de Maria Coma. I a banda de fer músiques per encàrrec i demés, he col·laborat amb els grups Standstill, Love Of Lesbian i The New Raemon i he gravat el meu 12è disc, un nou disc en solitari signat com a Pau Vallé titulat "2010". Tamé he tingut la sort de ser el bateria de la gira de Maria Coma, 60 concerts preciosos. Un plaer.

Actualment estic bolcat de ple al meu propi estudi de gravació i als meus discs i concerts. El 2011 estaré fent la gira del meu disc "2010" i produïnt i gravant el segon disc de Maria Coma, entre d'altres projectes.



No hay comentarios:

Publicar un comentario